fbpx

Optymalizacja pracy

Przeanalizuj ile czynności koniecznych jest do wykonania w Twoim aktualnym systemie… w Caterings też to przeanalizowaliśmy i opracowaliśmy system, który znacząco przewyższa konkurencyjne rozwiązania pod kątem automatyzacji.

W Caterings cały proces składania zamówień czy tworzenia raportów (dla kupca, kuchni, pakowalni, dostawców) jest w pełni automatyczny.

Ponadto dzięki panelowi klienta, klienci mogą samodzielnie dokonywać wszelkich zmian łącznie z takimi jakie wiążą się z dopłatami czy zwrotami nadpłaty.

Optymalizacja pracy
Niższe koszty prowadzenia biznesu

Niższe koszty prowadzenia biznesu

Dzięki wysokiemu poziomowi automatyzacji Twoi pracownicy mogą mieć więcej czasu na sprzedażowe kontakty z klientem czy obsługę klientów niezdecydowanych.

Oprócz tego zaawansowane raporty czy też prognozy sprzedaży pozwolą Ci lepiej robić zakupy i planować produkcję jedzenia ograniczając straty.

Więcej możliwości tworzenia oferty

Dzięki zaawansowanym funkcjom w Caterings możesz tworzyć dowolne rodzaje diet o różnych wariantach czy kalorycznościach.

Oprócz tego możesz tworzyć ofertę z wyborem menu czy oferować dodatkowe produkty do zakupu dla swoich klientów.

Więcej możliwości tworzenia oferty
Pozyskiwanie-klientow-catering-dietetyczny

Łatwiejsze pozyskiwanie i obsługiwanie klientów

Obsługa klienta jeszcze nigdy nie była tak prosta. W Caterings możesz odbierać i wysyłać maile do klientów, możesz wysyłać i odbierać od nich SMS-y czy nawet dzwonić i odbierać połączenia telefoniczne bezpośrednio z systemu!

Co więcej Caterings posiada funkcję integracji livechat z Facebook Messanger przez co jeszcze łatwiej jest wtedy komunikować się z klientami.

Cała komunikacja z klientem jest prowadzona z jednego centralnego miejsca zapewniając przejrzystość i jasność dla wszystkich pracowników.

Wsparcie klientów

Gwarancja jakości i bezpieczeństwa

Tak jak Państwa klienci są najważniejsi, tak dla nas to Państwo jesteście najważniejsi. W Caterings zapewniamy obsługę i wsparcie nawet 24/7/365 !

Wsparcie telefoniczne
Livechat bezpośrednio z systemu
Mail
Współdzielenie ekranów
Monitoring systemu

Korzyści