Obsługa połączeń telefonicznych

Odbieraj połączenia od klientów bezpośrednio w systemie, od razu widząc kto dzwoni

Biuro obsługi klienta

Nowe połączenie w systemie? Dzięki Caterings odbierzesz połączenia od swoich klientów z panelu admina!

Jak to działa?

Dzięki integracji z zewnętrznym systemem do obsługi infolinii w Catering można bezpośrednio odbierać połączenia przychodzące od klientów. Gdy jest to telefon od klienta, który posiada konto w Twoim cateringu, jego konto automatycznie zostanie zidentyfikowane z numerem telefonu. Dzięki temu pracownik ma pełny wgląd do danych i może jeszcze lepiej obsłużyć klienta.

Wskazywanie, kto dzwoni

Automatyczne przełączanie na szczegóły osoby dzwoniącej

Rejestr wszystkich połączeń

Obsługa połączeń przychodzących

Obsługa połączeń wychodzących

Umów prezentację systemu

Powiązane funkcje

Pozostałe funkcje dedykowane: