fbpx

Bezpieczeństwo dla Twojej firmy, wygoda dla Twoich pracowników

Każdy z pracowników może mieć dostęp tylko do tego co jest dla niego niezbędne. Zapewnia to bezpieczeństwo danych w systemie oraz łatwą pracę pracownikom – nie muszą odnajdywać się we wszystkich zakamarkach systemu a tylko w tych których na codzień korzystają.

  • dostęp tylko do tego co niezbędne
  • predefiniowane role w systemie
  • możliwość tworzenia własnych ról
  • bezpieczeństwo danych
  • efektywna praca

Zasada działania

W systemie ustawione są domyślnie następujące role: „Kody rabatowe” – rola ma dostęp do tego, aby tworzyć kody rabatowe. Rola będzie dodawana do innych ról jako rozwinięcie, np. do roli „Obsługa klienta”. Pozwoli to dawać części pracowników dostęp do podstawowej obsługi klienta a wybranym pracownikom również opcję tworzenia kodów rabatowych. Zabieg ma na celu uniknięciu oszust ze strony pracowników. „Skarbonka” – rola ma dostęp do tego, aby móc edytować skarbonki klientów. Rola podobnie jak rola ‚Kody rabatowa’ będzie dodatkiem do innych ról, aczkolwiek użytkownik jaki by otrzymał tylko tę rolę to powinien móc wejść do systemu i edytować skarbonki klientom. „Obsługa klienta” – podstawowa rola do obsługi klienta, dostęp do klientów, diet, zamówień, dostęp do trybu incognito. „Dietetyk” – rola z dostępem do składników, przepisów, planowania menu (edycja), raportów dla kuchni „Kuchnia” – rola z dostępem do podglądu składników, przepisów, planowania menu i raportów dla kuchni (przepisy, dania, dania do produkcji) „Logistyka” – rola z dostępem do tworzenia stref, dodawania kierowców, edycji adresów itp. Raporty dla kierowców również. „Kierowca” – rola z dostępem do raportu dla kierowcy „Cenniki” – rola umożliwiająca zmiany cen diet & konfiguracji skarbonki „Oferta” – rola z uprawnieniami do edycji oferty firmy „Księgowość” – rola z dostępem do zamówień klientów, klientów, raportów dla kierowców, listy zakupów, itp. gdzie są info o rzeczach jakie księgowej mogą się ewentualnie przydać w celu weryfikacji rozliczeń „HR” – rola z dostępem do dodawania pracowników i ich usuwania „Marketing” – rola z dostępem do konfigurowania banerów, hovera, komunikatów, podstrony menu, edycji diet i pakietów (zmiany opisów) „Zakupowiec” – rola z dostępem do raportu lista zakupów „Pakowalnia” – rola z dostępem do Strat, widoku planowania menu, raportu karty dań, raportu tacek „Admin” – dostęp do wszystkiego, oprócz edycji ról. „Superadmin” – może wszystko

Umów prezentację Caterings!